Geoblog.pl    navostok    Podróże    Dookoła Azji/Around Asia    ... i z powrotem

... i z powrotem

Tajlandia, Bangkok

No i znowu zladowalismy w Bangkoku. Pamietajac nasze przygody z wiza poprzednim razem zaopatrzylismy sie przed wylotem do Birmy w bilety autobusowe do Vientian, stolicy Laosu. Celnik nie byl jednak przekonany. Marudzil, ze to zaden bilet, ze musi byc na samolot, i najlepiej nie do Wietnamu (sprawial wrazenie, jakby nie znal w ogole Veintian, przypomina mi to: nie ma takiego miasta jak Londyn, jest Ladek...) tylko do Polski itd... Na szczescie dal sie w koncu przekonac i laskawie wbil nam wizy. Wyjatkowo nie lubimy tajskich sluzb granicznych. Zawsze sprawiaja, ze wjezdzajac do Tajlandii czujemy sie niemile widziani.

Bangkok natomiast lubimy, zwlaszcza za jedzenie, ktorego jest duzo i jest tanie. Tym razem zostalismy tylko na jedna noc, odebralismy czesc bagazu, ktory zostal w depozycie na czas podrozy po Birmie, zaktualizowalismy bloga i ruszylismy dalej. Po calej nocy w autobusie dzisiaj rano dotarlismy do Laosu.

geminus
geminus - 2010-08-27 17:55
Relacja fajna ale brak fotek.Gdzie sa fotki ?

Jagoda
Jagoda - 2010-08-30 11:10
Czesc Kochani! Z braku czasu nie sledzilam od miesiaca Waszych poczynan,ale widze, ze nadal dzielnie przemierzacie swiat :)
Ja i moj maz bardzo dziekujemy Wam za piekna kartke slubna :)
Pozdrawiamy serdecznie.

kasia-waw
kasia-waw - 2010-09-01 08:38
obecnie w wietnamie sa kolejni nasi znajomi, smiesznie by bylo jak byscie na nich wpadli, kuba i magda:-) a ja caly czas w rozkroku wakacyjnym

kasia-waw - 2010-09-02 09:53
a dzis mam ichote na kurczaczki na patyku w sosie ... słodkim

navostok

Kostrzewa
Zasoby: 114 wpisów114 492 komentarze492 1343 zdjęcia1343 0 plików multimedialnych0