Geoblog.pl    navostok    Podróże    Dookoła Azji/Around Asia    Lezakowanie

Lezakowanie

Chiny
Chiny, Kunming

Jestesmy w Kunming, stolicy prowincji Yunnan.
Zatrzymalismy sie tutaj na kilka dni i zwolnilismy tempo, a raczej dostosowalismy sie do panujacych warunkow.
Zycie w Kunming plynnie niespiesznie, ludzie sa serdeczni i zrelaksowani, jak to poludniowcy:)
Temperatura +23. Zimowe czapki powedrowaly na dno plecaka, zamiast tego mamy nowe - chroniace przed sloncem.

W naszym swietnym hostelu poznalismy przemilego pana z Japonii - Seiji, ktory zrobil nam mala lekcje origami. Wykonalismy dwa przedmioty: labedzia, ktory macha skrzydlami oraz kwiat lotosu, ktory sie kreci jesli dmuchnac na niego od gory. Co ciekawe Seiji, ktory w Chinach chcialby uczyc japonskiego, ma problemy z otrzymaniem pozwolenia na prace, poniewaz z zawodu jest nauczycielem historii, co wywoluje niepokoj miejscowych wladz...

Poza tym, spedzamy cale godziny wylegujac sie na tarasie hostelu i szykujemy sie do dalszej drogi. Kierunek - Wientam.
Dzis odbieramy wizy wietnamskie i jesli wszystko pojdzie zgodnie z planem za kilka dni przekroczymy granice, pod drodze odwiedzajac niewielkie miejscowosci polozone wsrod pol ryzowych.
Na zdjeciach: uniwersytet, park, nasz hostel oraz lekcja origami.
Jak patrze na ten kampus i pomysle o wszystkich latach spedzonych na Miedzychodzkiej i w HCP, to mnie...

PS. dodalismy kilka zdjec do wpisow z Chengdu i Jiajiang

Karolina P.
Karolina P.  - 2010-03-17 09:47
Aniu serdecznie Was pozdrawiam i trzymam kciuki za udaną podróż.

Basia
Basia - 2010-03-17 12:08
Świetne zdjęcia, miło widzieć inny, wiosenny świat. Śniadanie wygląda znakomicie, zaniepokoiło mnie tylko to białe w kubkach!

aga
aga - 2010-03-17 12:28
cześć podróżnicy! to zielone w workach to była herbata czy inne zielsko? przypuszczam, że aromaty równie nęcące jak kolory...

aga - 2010-03-17 12:29
...a dziewczynka na skakance jest bombowa;))

Jagoda
Jagoda - 2010-03-17 13:35
Rzeczywiscie urokliwy ten uniwerek, choc ceglanum wcale nie bylo takie zle - mozna bylo np. zobaczyc pociag metr od okna :) Powodzenia w dalszych voyagach, w europie tez juz wiosna!

mihoo
mihoo - 2010-03-17 14:56
Piekne zdjecia!! Sielankowo, super miejsce na postoj!

drzazga
drzazga - 2010-03-17 16:14
swietny hostel!!! a kampus!!!przepelnia mnie zawisc jak pomysle o moich latach w otoczeniu estetyki "tysiac szkol na tysiaclecie"...przynajmniej teraz studiuje jak czlowiek :)
piekne misato!!pomysl z prasa zwlaszcza mi sie podoba!ciesze sie ze klimat sie poprawia!odpoczywajcie, przed Wami pola ryzowe i pieczone pajaki....

drzazga
drzazga - 2010-03-17 16:20
ah, no i oczywiscie - pani ciagnaca za soba wielki woz - kobiety to wszedzie maja przerabane...:(

navostok - 2010-03-18 01:40
Basiu!
to biale w kubkach, to niewinny jogurt z platkami owsianymi + banany (nasz przysmak!).

to zielone - to oczywiscie herbata:))

no, a co do kobiet, to rzeczywiscie maja przerabane. w azji patriarchat ma sie dobrze:/

kasia-waw
kasia-waw - 2010-03-18 08:38
Aniu, zdjecia az rozochocaja do ucieczki z projektu:-) do cieplejszych krajow, ja juz nawet nie pamietam jak to jest 15 stopni a co dopiero 23 !!!!! czyli teraz wietnam... az sie nie obejze a juz bedziecie z powrotem:-) jak ten czas leci to juz dwa miesiace jak w podrozy jestescie

znów na tropie dwa.
znów na tropie dwa. - 2010-03-20 01:42
tak się zastanawiam, jakich robótek ręcznych będą was uczyli historycy w Wietnamie?
--------------------------------------
fajny ten uniwersytet. też bym sobie postudiował malarstwo.

navostok - 2010-03-21 13:48
Kasiu, wlasnie widze, ze poszlas moim tropem i zrobilas sobie dlugi weekend:) mam nadzieje, ze dobrze bawisz sie na Wyspach!

Martooha
Martooha - 2010-04-03 19:17
Hej hej,
myslalam ze zostaniecie troszke dluzej w tak urokliwym miejscu jak Yunnan, a tu widze, ze juz jestescie w Wietnamie :). Opalacie sie? :)

Kostrzewa
Zasoby: 114 wpisów114 492 komentarze492 1343 zdjęcia1343 0 plików multimedialnych0