Geoblog.pl    navostok    Podróże    Dookoła Azji/Around Asia    Tam Coc - wsrod pol ryzowych

Tam Coc - wsrod pol ryzowych

Wietnam
Wietnam, Ninh Bình

Ninh Binh to nieduze miasto, w ktorym poza kosciolem nie ma w sumie nic godnego uwagi (jak sie dowiedzielismy, znajduje sie tu jedna z wiekszych w Wietnamie spolecznosci chrzescijanskich). Za to okolica jest bardzo malownicza i obfituje w wiele atrakcji.
My zdecydowalismy sie obejrzec Tam Coc, czyli polozne wsrod skal pola ryzowe, po ktorych plywa sie lodzia.
Zeby tam dotrzec, wypozyczylismy rowery. Lekko zaspani (wyjechalismy wczesnie rano) ruszylismy na trase. Juz po chwili bylismy calkowicie obudzeni, a poziom adrenaliny wyraznie podskoczyl - pierwsze 4 km musielismy pokonac w szalonym ruchu autostrada nr 1. Po zjechaniu na boczna droge moglismy odetchnac. Jeszcze kilka kilometrow i bylismy na miejscu.
Przejazdzka lodka trwala niecale 2 godziny i byla bardzo przyjemna. Zdazylismy dotrzec przed zmasowana turystyka i na rzece bylo cicho i spokojnie. Przez chwile padalo, ale za chwile wyszlo slonce. Trasa prowadzila wsrod pol i przez groty. Kilka osob w przeplywajacych lodkach wioslowalo nogami, na zmiane z rekoma, zeby odpoczac:)

kasia-waw
kasia-waw - 2010-04-02 08:38
bardzo malowniczy opis, krajobrazy tez niczego sobie, wlasnie do wietnamu nigdy nie udalo mi sie dotrzec, wiec z duża ciekawoscią przygladam się zdjęciom, a jak w ogole sie czujecie w azji? tesknicie trochę, czy jeszcze cały czas kierunek vostok?

navostok - 2010-04-02 13:46
Kasiu.
Wietnam na poczatku dal nam troche w kosc (czesto trudno bylo sie opedzic od naganiaczy lub ustalic rozsadna cene za rozne rzeczy), ale im dalej na poludnie, tym bardziej nam sie podoba. Teraz jestesmy w Sajgonie i jest swietnie: bardzo sympatyczni ludzie, zrelaksowana atmosfera, a naganiacze spuscili z tonu (chyba z powodu goraca).

navostok - 2010-04-02 13:47
a zapomnialam: tesknimy umiarkowanie ;)

tres Drzazgas
tres Drzazgas - 2010-04-02 23:14
pola ryzowe w wodzie mokna - to taka socrealistyczna piosenka.bardzo nam sie podoba. wy na rowerach, my na kolanach. procesje trwaja juz piaty dzien. mimo wszystko - wesolego alleluja!

navostok - 2010-04-03 14:22
Drzazgowie, trzymajcie sie dzielnie i strzezcie mezczyzn w kapturach!
Smacznego jajka!

Kostrzewa
Zasoby: 114 wpisów114 492 komentarze492 1343 zdjęcia1343 0 plików multimedialnych0